sobota, 12 marca 2011

Ochy i achy Laoczesławowe

Czad... no po prostu czad na maksa... Szczerze powiedziawszy to nastawiłam się bardziej na koncert Czesława, bo Lao Che kojarzę z zaledwie kilku starszych piosenek a tu taka niespodzianka... ale po kolei niech będzie. 
Organizacyjnie - rewelacja - wszystko zgodnie z planem, bezproblemowo,  w końcu CK "Wiatrak" to już 'stary wyjadacz' jeśli chodzi o organizację koncertową. Tym razem obyło się bez supportów, co mnie osobiście bardzo cieszyło. Przeważnie supporty mnie drażnią, a już szczególnie jak grają za długo albo co gorsza, dłużej się stroją na scenie niż grają. Wiem, wiem... tak się wypromowało wiele obecnych gwiazd ale jednak... czas supportów wykorzystuję na rozeznanie się w terenie. No więc jak dla mnie idealnie się zaczęło... Stoimy sobie, rozprawiamy o architekturze Wiatraka, tłum wkoło gęstnieje i zalewa już niemal każde wolne miejsce, scena się rozjaśnia i nagle zgęstniały już tłum wydaje okrzyki zachwytu, piski, brawa itp. 
Na scenie po kolei pojawiają się kolorowe istoty... Pierwsze skojarzenie to KINGSAJZ (krasnoludki, szuflandia, kolorowo i wesoło). Co się jednak okazuje to Czesław Śpiewa band... Zaskoczyli mnie maksymalnie pozytywnie, a chyba najbardziej przyczyniła się do tego Mademoiselle Karen. Dzięki niej jestem pod wrażeniem tego co kobieta w 6 miesiącu ciąży jest w stanie robić. Dała czadu... zresztą jak cały zespół.
Znałam dobrze obydwie płyty Czesław Śpiewa i do przedwczoraj wydawały mi się one zbiorem ciekawych ballad o nietypowym brzmieniu i tekstach. Po wczorajszym koncercie stwierdzam, że oprócz powyższych jest to kawał energetycznego, pozytywnego i jak na polski rynek muzyczny, niebanalnego grania. Poza tym Czesław to inteligentny i zabawny facet, który ma fantastyczny kontakt z publicznością. Mam tylko nadzieję, że sława jaką zapewne zyska za sprawą udziału w X-FACTOR nie "uderzy mu do głowy".
Co do Lao Che to jak już wspomniałam na początku - mega pozytywne zaskoczenie. Świetna muzyka, teksty i od razu żywiołowa reakcja tłumu. Pod scenę dopchać mnie się nie udało więc schowałam aparat i razem z tłumem bawić się zaczęłam :) A dziś... dziś na youtubie na okrągło Lao Che... zaczynam ich odkrywać. Pisać wam nie będę - sprawdźcie sami - polecam.
Więc kończę już moje ochy i achy odnośnie jednego z lepszych koncertów w moim życiu. Laoczesław Tour jest w toku, jeśli tylko masz okazję i jakiekolwiek wątpliwości to porzuć wątpliwości, korzystaj z okazji i nabywaj bilet ;)


Peace 











 

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz